Mont Blanc
Mont Blanc to najwyższa góra europy o wysokości 4810 m n.p.m. położona w Alpach na granicy Francji i Włoch. Z Chamonix droga wejścia prowadziła przez Tête Rousse (3167 m n.p.m.) i Goûter (3835 m n.p.m.). ...
Rzeźbiarz Ludowy
Opowieść o człowieku dla którego rzeźbiarstwo jest całym życiem. Mieszka w domu odziedziczonym po ojcu, którego szkicowany portret wisi nad drzwiami. Przed posesją na rozdrożu drogę wskazuje Jezus a Przybyszów witają dwumetrowe postacie stojące przed ...
Ekipa z wieży w Hiszpanii
W dniach 14-28 stycznia 2013 ekipa wspinaczy z Wieży Ciśnień wybrała się do Hiszpanii. Wspinaliśmy się w rejonach Bellús, Gandia oraz Sella. Dwutygodniowy wyjazd zaowocował przejściem kilkudziesięciu dróg o trudnościach od IV do VIIa. Skutkiem ...
Rdza
Post-Apokaliptyczny film akcji zrealizowany na przestrzeni 2008 i 2009 roku. Opowiada historie walki między dwoma organizacjami, oraz wplątanch w to najemnikach. Efekty zostały stworzone przy użyciu Adobe After Effects, oraz Photoshopa. Film zrealizowany przez Wernesta, ...
Exit Through the... - Alaska, Colorado 2012
Przedstawiam materiał, który zarejestrowałem w czasie mojego czteromiesięcznego tripu po Alasce i Colorado. W tym czasie miałem okazję wybrać się na lodowiec Harding Icefield na terenie którego znajduje się Kenai Fjords National Park, wejść na ...
Krzyżówka
Materiał z dnia 15 stycznia 2006 roku. ...
Deprivation - materiał nieco psychodeliczny
Materiał filmowy nagrany w listopadzie 2006 roku. ...
eRaport - animacja 3D
Animacja przygotowana w 2005 roku przed R3qui3ma oraz amadek.com na potrzeby nieistniejącego już portalu RapOrt. ...
Need To Jump - Tuczno 2007
Skoki na linach, wahadełka, tyrolki, zjazdy linowe i tym podobne zajawki. Prezentujemy materiały które powstały podczas wypadu na opuszczony most kolejowy w Tucznie. Na moście skakaliśmy wahadłowo, emocji było sporo:) ...
DE3P - Podziemia Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego - relacja video
Kolejny raz wybraliśmy się w podziemia MRU. Przyjrzałem się również warunkom nurkowym w północnej zalanej części rejonu - w planach mamy również wyjazd połączony z nurkowaniem.
Podczas trzydniowej wyprawy nagraliśmy materiał filmowy.
Pozdrowienia dla uczestników ...
Tatry zachodnie - Ornak & Czerwone Wierchy
W dniach 28 grudnia 2007 - 1 stycznia 2008 wybrałem się razem z Kamilem Suligą w tatry zachodnie. Weszliśmy na grań Czerwonych Wierchów oraz szczyt Ornak. Wieczory spędzaliśmy w schronisku siedząc przy gitarach i popijając ...

amadek.com Creative Commons! CC-BY-NC 2006-2017. Strona korzysta z plików cookie.