Albania - Grecja
Follow the weel.
I podążyliśmy. ...
Problemy przy kasie oraz Odvet na Zadnim Kościelcu
W dniach 27-28 sierpnia 2016 r. ekipą Wieżos wybraliśmy się na Zadni Kościelec z zamiarem poprowadzenia dwóch nowych dróg. "Odvet" (VII) padł już przy pierwszej próbie. "Problemy przy kasie" natomiast zostały oczyszczone i obite punktami ...
FSP Krubera-Voronia 2015
Jest to polska wyprawa której celem jest pobicie rekordu w deniwelacji (głębokości) jaką do tej pory Polacy osiągnęli w jaskiniach. Rekord ten wynosi obecnie -2080 m. Chcemy pokonać tą barierę i dotrzeć aż do −2140 ...
Wieżos w Hiszpanii 2015
Jak każdego roku odbyliśmy zimową tradycyjną pielgrzymkę wspinaczkową do słonecznej Hiszpanii! Wspinaliśmy tam między 10 stycznia a 14 lutego 2015 roku. Wspinaliśmy się w rejonie La Mussara (okolice Tarragony) oraz Gandii, do której przenieśliśmy się ...
Krubera-Voronia 2014
W terminie 3-24 sierpnia 2014 roku odbyła się wyprawa Wielkopolskiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego do Jaskini Krubera - Voroniej, której celem było sportowe przejście i zdobycie suchego dna (Game Over -2080 m) najgłębszej jaskini świata. Do ...
Wyprawa jaskiniowa PZA Hoher Göll 2014
W dniach 15.08. - 5.09.2014 roku miała miejsce kolejna wyprawa eksploracyjna Wielkopolskiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego w masyw Hoher Göll.

Celem wyjazdu była kontynuacja eksploracji jaskiń w rejonie wschodniego ramienia masywu Hoher Göll (Salzburskie Alpy ...
Mont Blanc
Mont Blanc to najwyższa góra europy o wysokości 4810 m n.p.m. położona w Alpach na granicy Francji i Włoch. Z Chamonix droga wejścia prowadziła przez Tête Rousse (3167 m n.p.m.) i Goûter (3835 m n.p.m.). ...
Wyprawa jaskiniowa PZA Hoher Göll 2013
W terminie 30.06 - 20.07.2013 odbyła się kolejna wyprawa Wielkopolskiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego w masyw Hoher Göll w której miałem przyjemność uczestniczyć. Tegoroczna wyprawa pod wieloma względami odbiegała od przyjętego w poprzednich latach schematu, co ...
Ekipa z wieży w Hiszpanii
W dniach 14-28 stycznia 2013 ekipa wspinaczy z Wieży Ciśnień wybrała się do Hiszpanii. Wspinaliśmy się w rejonach Bellús, Gandia oraz Sella. Dwutygodniowy wyjazd zaowocował przejściem kilkudziesięciu dróg o trudnościach od IV do VIIa. Skutkiem ...
Jaskinia Szczelina Chochołowska - 2011
Jaskinia Szczelina Chochołowska w Dolinie Chochołowskiej. Zdjęcia z listopada 2011. ...
Exit Through the... - Alaska, Colorado 2012
Przedstawiam materiał, który zarejestrowałem w czasie mojego czteromiesięcznego tripu po Alasce i Colorado. W tym czasie miałem okazję wybrać się na lodowiec Harding Icefield na terenie którego znajduje się Kenai Fjords National Park, wejść na ...
Norwegia 2011
Przełom grudnia i stycznia 2011/2012 spędziliśmy w Norwegii. Życzę wszystkim połamania zębów. ...
Wyprawa jaskiniowa PZA Hoher Göll 2011
W okresie 3-30.07.2011 w jaskiniach masywu Hoher Göll (Salzburskie Alpy Wapienne) działała wyprawa eksploracyjna Polskiego Związku Alpinizmu. Wyjazd, choć ponownie odbywający się pod szyldem Wielkopolskiego Klubu Taternictwa Jaskiniowego, miał charakter międzyklubowy. Ogółem wzięły w ni ...
Gruzja, Kazbek (5047m n.p.m.)
Gergeti
Mnich już z daleka zaczął wymachiwać rękoma i krzyczeć coś po rosyjsku. Kazał mi zabrać koszulkę, którą płukałem pod wodą wypływającą ze źródła przy klasztorze w Gergeti. „Nie pojemaju, gawarisz pa angielsku?” – udałem, ...
Tatry polskie i słowackie początek jesieni (wrzesień 2009)
We wrześniu 2009 r. wybrałem się razem z Kamilem Suligą w Tatry polskie i słowackie. Spotkało nas kilka niespodzianek m.in. nocowanie pod chmurką na Słowacji. Nocą temperatura była bliska zeru. Zaskoczył nas również deszcz pod ...
Tatry Zima (Grudzień 2008)
Pobudka o szóstej rano, kiedy za oknem jeszcze panuje noc. Trzeba wyjść, żeby zdążyć na wschód słońca. Godzinę później, w drodze na szczyt, kiedy wszystko było skute piętnastostopniowym mrozem słońce powoli zaczęło wyglądać zza grani. ...
Sudety - Majówka 2008
Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, Kopalnia Uranu, Kopalnia Złota w Złotym Stoku, schronisko górskie pod Śnieżnikiem - jednym słowem majówka. ...
Mazury 2008
Plan był prosty, zrobić wahadełko na jednych z najwyższych mostów w Polsce w Stańczykach. Był tylko jeden problem, te mosty znajdują się na drugim końcu polski, na mazurach:) Bez zbędnych ceregieli zapakowaliśmy się w samochód ...
Need To Jump - Tuczno 2007
Skoki na linach, wahadełka, tyrolki, zjazdy linowe i tym podobne zajawki. Prezentujemy materiały które powstały podczas wypadu na opuszczony most kolejowy w Tucznie. Na moście skakaliśmy wahadłowo, emocji było sporo:) ...
DE3P - Podziemia Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego - relacja video
Kolejny raz wybraliśmy się w podziemia MRU. Przyjrzałem się również warunkom nurkowym w północnej zalanej części rejonu - w planach mamy również wyjazd połączony z nurkowaniem.
Podczas trzydniowej wyprawy nagraliśmy materiał filmowy.
Pozdrowienia dla uczestników ...
DEEP - Podziemia Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego
Deep Project to kilka osób które postawiło sobie za cel poznać Międzyrzecki Rejon Umocniony. Podczas pierwszej wyprawy spędziliśmy 10 godzin pod ziemią. Drugim razem pod ziemią byliśmy 26 godzin. Znajdowaliśmy się na głębokości 40-50 metrów ...
Czechy - Rabstejn
Po zakończeniu festiwalu filmów górskich w Lądku Zdrój wybraliśmy się w czeski rejon wspinaczkowy Rabstejn. Rejon można określić jako kameralny. Niełatwo do niego trafić ponieważ, wiodą nas tam czeskie drogi. A u naszych południowych sąsiadów ...
Kaszuby
Jeziora jak na mazurach. Lasy jak na wschodzie. Ukształtowanie terenu jak na południu. Jednym słowem Kaszuby:) Zdjęcia z lipca 2007 r. ...
Lithuania - Vilnius, Trakai, Kernavė
Lithuania czyli po polsku Litwa, to państwo w którym języki takie jak litewski i rosyjski przeplatają się z polskim. Na mieście w restauracji dogadamy się po angielsku lub po litewsku. Ale ze względu na spora ...
Tatry Wysokie - Dolina Pięciu Stawów Polskich
Dolina Pięciu Stawów Polskich położona w Tatrach Wysokich to niepowtarzalne miejsce w polskich górach. Przedstawiam Wam zdjęcia które zrobiłem w dniach od 23 do 27 lipca 2007. ...
Tatry zachodnie - Ornak & Czerwone Wierchy
W dniach 28 grudnia 2007 - 1 stycznia 2008 wybrałem się razem z Kamilem Suligą w tatry zachodnie. Weszliśmy na grań Czerwonych Wierchów oraz szczyt Ornak. Wieczory spędzaliśmy w schronisku siedząc przy gitarach i popijając ...
amadek.com Creative Commons! CC-BY-NC 2006-2017. Strona korzysta z plików cookie.